poniedziałek, 2 maja 2016

Czarny Kot - Adrien



O to teraz pora opowiedzieć trochę o partnerze Biedronki. Czarny Kot... hmmm... no oczywiście wiadome że to Adrien, Pomaga Biedronce w ratowaniu świata przed Władcą Ciem. Jego specjalną jednorazową mocą jest Kotaklizm. Kotaklizm Czyli moc która sprawi że przedmioty których od dotknie zmieniają kolor na brąz i się psuje. Mi to trochę przypomina rdzę. Biedronka ma także taką jednorazową moc Szczęśliwy Traf ( zapomniałam opisać to u niej ) który tworzy jej rzecz która pomoże jej w pokonaniu osoby która jest pod wpływem Akumy.  Czarny Kot ,, Buja " się w Biedronce i raczej patrząc na nią bez wzajemności. Pomocnikiem Czarnego Kota który na samym początku dawał mu wskazówki używania mocy. Mały, troszkę wścibski kotek Plagg. ( na dole zdj. )

 

Teraz opowiem o prawdziwym życiu Czarnego Kota. Adrien jest gimnazjalistą. Jego najlepszym przyjacielem jest Nino. Najbardziej nie lubi Chloe. Jest także obiektem westchnień Marinette (Biedronki). Jego ojciem jest słynny projektant. A także jak się okazuje... Władcą Ciem. Jego matka według niego zgineła. Według stronki bajek Disney'a nie ZGINEŁA lecz ZAGINEŁA. Czyli może żyć. Skąd wiem że ojciec Adriena to Władca Ciem ? W podajże 25 odcinku Władca Ciem trzyma o to taki medalion : 
Ale co to za kobieta? Ona jest matką Adriena. Hmm... mam nadzieje że dowiemy się wszystkiego  na ten temat w 2 sezonie który jak się dowiedziałam na polską wersje będzie dopiero na jesień. Ale będziemy czekać z cierpliwością prawda? A więc na koniec prawdziwa twarz Czarnego Kota i ja już się żegnam :D papa ;)































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz