środa, 4 maja 2016

Teorie 1

Witam ;3 Przepraszam że mnie nie było ale miałam wycieczkę szkolną i szkolne mam talent i nie miałam kiedy. Ale jestem i możemy zaczynać c;
 Opowiem wam teraz parę teorii

Teorie :
 - Władcą Ciem tak naprawdę może być... ojciec Adriena. Skąd o tym wiem? W 25 odcinku Władca Ciem miał taki medalion ( OBOK ). Kobietą jest matka Adriena.
- na stronie Disney'a została umieszczona informacja że matka Adriena nie ZGINEŁA lecz ZAGINEŁA. Według Adriena nie żyje... ale czyżby jednak ?
- Patrząc na inne blogi ( nie kopiuje ! ) zwróciłam uwagę na post który twierdzi że żółte Miracula to będzię pszczółka. A kto ją będzie miał ? Podobno podejrzenia trafiają na Chloe. Aby napewno?
- Niektórzy w tym zauważyli niebieskiego pawia - nieznanego miracula. Kto go ma ?








Podejrzenia trafiają na matka Adriena. W chwili obecnej Miracula znajduje się w tajemnym sejfie w domu Adriena .


To dziś na tyle jak zdobędę więcej teori to oczywiście dam znać ;3


























1 komentarz: